top of page
About the seminar
על המנחים
About the lecturers
צפייה בוובינר
יותר ויותר חברות B2B מבינות את החשיבות והערך בלהפוך לחברות B2B2C ולשים את השיח על הלקוח במרכז העשייה.
זהו אתגר להרבה מאוד חברות, על אחת כמה וכמה כשמדובר בחברות גלובאליות.
איך מנהלים את השינוי התפיסתי והאופרטיבי הזה מצד הארגון?
איך דואגים לחשיבה מהירה ויעילה שמצד אחד נשענת על המבנה הארגוני ומצד שני מקדמת תקשורת בין גורמים?
רמז: חשיבה עיצובית, מספריים ודבק :)
בוובינר זה, ענת אלון, מאפיינת חוויית לקוח ותיקה ומנחת חשיבה עיצובית מוסמכת,
תספר לנו על חברות גלובאליות שהיא פגשה בשלב זיהוי הצורך ואיך ה- Design Thinking עזר להם במעבר ל B2C.
צפייה
bottom of page