הוובינר ה-14 שלנו בו התארחנו ב StartoZ ודיברנו עם יזמים על איך להגדיל את סיכויי ההשקעה ברעיון שלהם ע״י שימוש במתודת חשיבה עיצובית.
שימוש נוסף במתודה הידועה והמתקדמת כדי לדייק אסטרטגיה ולגייס בשפה הנכונה.
מה למדנו?
ניתוח
מה הקושי שעומד בפני יזמים לפני השקעה
אתגר
העברת המסר ודיוק האסטרטגיה אל מול צורך ומתחרים
טיפים
שימוש במסע מתחרים ואמפתיה ללקוח מאפשרים זיהוי מדויק
מובילה ומנחה Design Thinking, פיתחה והנחתה מעל ל- 100 סדנאות במגוון אתגרים שונים.
חוקרת חווית משתמש, יועצת בתחומי ה- UX ומובילה אסטרטגיית מוצר כבר מעל ל- 15 שנים.
משה וייס
מוביל ומנחה Design Thinking מעל 10 שנים, פיתח והנחה מעל 200 סדנאות בארץ ובעולם. מומחה בפיתוח, חווית משתמש, אסטרטגיית מוצר וניהול פרוייקטים עם ניסיון של מעל 18 שנים בתחום בארגונים הגדולים בארץ ובעולם.
הרשמה לוובינר
מסע מתחרים ואמפתיה ללקוח ולמשקיעים אינן מילים גסות אלא כלים אמיתיים, יעילים וחדשניים בדרך לדיוק האסטרטגיה והמסרים ולהעלאת סיכוי ההשקעה.
מהו האתגר של יזמים? מה דרך הפתרון? +מקרה בוחן אמיתי.