לחוות את השירות דרך עיני הלקוח באמצעות הצילום בסמארפון
תמונה שווה אלף מילים. את זה אתם כבר יודעים.
אבל מעבר למילים, היא שווה תחושות, מחשבות, ורגשות - של המצלם, של המצולם ושל הצופה.
בסדנת CX-Photo נשתמש במצלמה ובתהליך הצילום ככלי עוקף קוגניציה,
להתבונן ולחקור את חווית הלקוח דרך נקודת מבטו.
מה ואיך?
הבסיס
דרך העדשה (בסמארפון) נכיר את הסיפור והחוויה הקיימת של לקוחותינו
ההתנסות
נתנסה בסדנה לימודית פרקטית. תוך כדי פתרון אתגר נלמד את העקרונות לחשיבה יצירתית
הפיצוח
נפצח יחד את האתגר שלכם ושל לקוחותיכם, נייצר תכנית חדשנית ונמדוד את טיבה יחד
הערך
נכיר את הלקוחות לעומק, נרגיש ונדבר אותם באמצעות הצילום והתוצר
הפיתוח
נכיר כלי חדש שיאפשר לנו לייצר את חוויית הלקוח המיטבית דרך ו"חוכמת ההמונים"
החוכמה
חכמת ההמונים - זה הסוד שלנו. לא רק אצלכם, גם אצלנו - ההנחייה היא תמיד בזוגות
המבנה
נשנה זווית הסתכלות, נצלם, ננתח ונאתר את האתגרים ונקודות הפוטנציאל
ההנחייה
בהנחייה מרתקת של שני מובילים מעולמות הפוטותרפיה, חוויית הלקוח והחשיבה העיצובית
הטיפים
שיחת התנעה קודמת לסדנה תאפשר לנו לתת לכם טיפים כדי להתכונן טוב יותר לסדנה איכותית
על המנחים
איך מזמינים סדנה?
מתחילים מתי שתרצו!
חוויה שכולה שילוב של צילום ואסטרטגיה
לקבלת הצעה לארגונים וקבוצות - על ידי שליחת מייל אלינו: office@discovers.co.il